LiveChat verbinden met Jimdo

Met een Jimdo-website kunt u nu gemakkelijk LiveChat verbinden met Jimdo en daardoor toevoegen aan uw website. Hiermee kunt u met uw bezoekers chatten, reageren op vragen en méér verkopen.

LiveChat koppelen aan Jimdo website

Begin ook met LiveChat voor Jimdo. Voeg LiveChat toe aan uw Jimdo-website en begin het gesprek met uw website bezoekers via real-time online klantenondersteuning.

Specialist in Jimdo & LiveChat

Wij creëren waarde voor onze klanten met het samensmelten van marketing, creativiteit, ervaring en technologie. Webinnovatie heeft alles in huis hebben om iedere uitdaging aan te gaan en om deze op de juiste wijze over te brengen naar uw publiek.

Heeft u een website gemaakt met Jimdo en wilt u starten met LiveChat? Dan vertellen wij u exact welke stappen er doorlopen moeten worden voor een succesvolle configuratie die u zelf kunt uitvoeren.

Installeer LiveChat aan Jimdo

Jimdo LiveChat; voeg LiveChat zelf aan uw website toe, met onze stapsgewijze aanpak om LiveChat te verbinden met Jimdo. Heeft u hiervoor geen tijd of wilt u extra ondersteuning? Neem dan even contact met ons op.

  1. Aanmelden LiveChat
    Voordat u LiveChat koppelt aan Jimdo gaat u eerst een account aanmaken.
    Nadat u bent aangemeld ontvangt u een stukje code (snippet).
    Deze livechat snippet-code kunt u ook vinden bij: LiveChat: Settings > Installation > Chat Widget.
    Of zorg ervoor dat u ingelogd bent in LiveChat en bezoek de volgende link: Chat Widget
  2. Inloggen bij Jimdo
    Log in op uw Jimdo-account en kies de website waaraan uw LiveChat wilt toevoegen.
  3. Ga naar instellingen
    Om door te gaan, klikt op Menu in de linkerbovenhoek van uw website-editor.
    En daarna gaat u naar Settings (instellingen).
  4. Bewerk de header
    Klik op het bewerken van de Head (header) en plak in het invoerveld de complete LiveChat snippet-code.
    En klik op Save (opslaan).
LiveChat verbinden met Jimdo

Voorbeeld code snippet LiveChat verbinden met Jimdo

En klaar is kees! LiveChat is nu toegevoegd aan uw Jimdo website en u kunt live chatten vanaf iedere pagina op uw website.

Wilt u meer weten over LiveChat of andere livechat applicaties en integraties? Neem dan contact met ons op en wij vertellen u er graag meer over.

Wat is Jimdo?

Jimdo is een gebruiksvriendelijk platform waarmee u intuïtief websites en webshops kunt maken, met behulp van een ‘drag-and-place’ editor. Het grote voordeel van Jimdo is dat deze app gemakkelijk werkt voor simpele online websites en dat het aangeboden wordt in meerdere talen.

Met Jimdo kunt u ook gemakkelijk video’s, afbeeldingen en Google Maps toevoegen aan uw website. Tevens biedt het ook ingebouwde features aan voor social media connectors, waaronder Facebook, Twitter, Instagram en Pinterest. U kunt ook een blog (of pagina) toevoegen aan uw website en uw bedrijf promoten met contentmarketing in Google.

Bovendien levert Jimdo nuttige functies voor een e-commerce webshop, zoals slim voorraadbeheer, betalingen accepteren en bestellingen verwerken. Daarnaast is elke Jimdo-website ook nog eens beveiligd met een SSL-certificaat (https://), waarmee u een betere positie inneemt bij de zoekmachine van Google.

Waarom gebruik maken van LiveChat?

Makkelijk zelfstandig te verbinden

Integreer LiveChat met Jimdo binnen een paar eenvoudige stappen. Het enige dat u nodig heeft is een code-snippet dat u kopieert en plakt in uw Jimdo dashboard. Dit beschrijven we hier stapsgewijs, zodat u het helemaal zelf kunt doen.

Modern design

Met LiveChat wordt rekening gehouden met uw huisstijl en een modern design. Daarom wordt het chatvenster automatisch aangepast, zodat het naadloos aansluit op uw website. Tevens kunt u dit ook gemakkelijk zelf aanpassen, zodat het perfect aansluit aan uw wensen.

Automatische begroetingen

Livechat kan detecteren wanneer bezoekers bepaalde handelingen uitvoeren op uw website en hierdoor een uitnodiging tonen voor het aangaan van een chat. Zodat u bijvoorbeeld hulp kunt bieden als een bezoeker op ‘help’ of ‘faq’ pagina’s vastzit, te lang blijft ‘hangen’ in het bestelproces of diverse keren dezelfde pagina’s opnieuw bezoekt.

Verkrijg meer leads en sales

Alle bezoekers aan uw website zijn altijd verkoopkansen. Doordat u LiveChat éénmaal heeft geïnstalleerd, wordt het u ook makkelijker gemaakt om het gesprek te starten met deze bezoekers. Start daarom ook met het bouwen van betere klantrelaties, voeren van slimme gesprekken en genereer meer resultaat uit uw website. 

Geen gefrustreerde bezoekers meer

Mensen houden ervan om serieus genomen te worden en willen graag het gesprek starten, ook met LiveChat. Help direct diegenen, die niet in de wacht willen staan ​​of dagen moet wachten op een antwoord, door deze onmiddellijk ondersteunen.

Tevreden klanten zijn loyale klanten

Door het gebruik van live chat heeft u altijd een mogelijkheid tot direct online contact met een klant, waarmee u de loyaliteit aan uw merk kunt behouden en verbeteren. Of kunt werken aan de relatie voor het verkrijgen van meer goodwill.