Google Attribution BETA (Nederland)

Google Attribution is gepresenteerd tijdens de Google Marketing Next conferentie als een gratis tool dat de 'last-click attribution' voorgoed gaat vervangen. Google Attribution brengt online en offline media samen voor een dieper inzicht in prestaties en een hogere ROI op cross-channel marketing campagnes.

Google Attribution BETA

De tool is tijdelijk gelanceerd als Beta en hiermee wilt Google, ongeacht het type apparaat of kanaal, het startpunt zijn voor het evalueren van marketing campagnes. Door het aanhouden van een strakke synchronisatie tussen strategie, advertenties en feedback, wilt Google de tool Google Attribution aantrekkelijk maken, behouden en innoveren, voor marketeers die niet genoeg hebben aan het "laatste-klik" model voor het inbeeld brengen van klantgedrag.

Google Attribution Nederland

Benieuwd naar Google Attribution en wanneer het beschikbaar is voor Nederland? Of hoe u beter uw conversies in kaart brengt met de investeringen die u maakt in uw marketing? Wij helpen u graag op weg!

Meer weten over Google Attribution BETA (Nederland)?

Webinnovatie helpt vele bedrijven met online innovaties door heel Nederland maar ook uit de regio . Dit doen we met handige en slimme online oplossingen voor start-ups, mkb'ers en (multi)nationals.

Wilt u weten wat Webinnovatie voor u kan betekenen in Google Attribution of Google. En wilt u weten waar uw kansen liggen voor online resultaat? Neem dan eens contact op met Feddo van der Molen.